fredag, juni 16, 2006

I'm a starmongo

Jag säger bara en sak idag:

Kärrtorp STAR mongos

5 kommentarer:

Anonym sa...

...och det blir SÅ mycket bättre om det sägs på värmländska. Finns det ett värmländskt typsnitt?

Anonym sa...

hahhah du Jag var Kärrtorp absoluta Star Mongo i fredags, ett star mongo som hade förvildats sig i min kropp på släktfest på landet, addera en bål med något suspekt i och rör om med en 17 åring. Tror jag vet hur våran promotion turne kommer te sig.......

Anonym sa...

skulle bara säga att jag inte har någon telefon, har lyckats att slå fel pin kod,och jag hittar inte min puk-kod. Detta lyckades jag med när jag var och gjorde skövde. de lär för alltid minas den där lilla hoppande brunetten.... skulle förmodligen ringa dig och berätta om allt... och det är ju synd att jag inte kunde göra det, för jag minns ju knappt hälften...och vill helst inte be min bror berätta för han lär aldrig sluta om jag uppmuntrar honom...

Anonym sa...

Kom hem, kom hit!
Jag har ångest och myggbet. Vet inte vad som är värst. Hur var gotland, några tänder utslagna? Min moster gillar din serie, iaf när jag är med, och när det handlar om förstoppning......

Projekt sa...

Jag sakner dig mongo.