måndag, december 05, 2005

Att vara bakfull...

”Det är värsta festen i mitt huvud. Någon spelar techno på högsta volym... och satt bas och diskant i bott. Det dunkar från ena sidan i huvudet till det andra. Samtidigt är det en massa jobbiga jävlar som härjar runt iklädda prassliga neonkläder. De jävlarna hoppar upp och ner, fram och tillbaka... Jag mår illa. Nu är det några technofjortisar som försöker gömma punköl i mina ögonhålor, samtidigt som det är ett brutalt stort gäng som har bildat hög i mitt bakhuvud... Det här är inte kul längre”

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ohhh Bin there, done that....
Gotland efter en viss utslagen tand kanske? och Lördags efter galan groppar på sprit köpt i en byhåla långt ifrån stockholm....

Anonym sa...

Ja vad står det här? Tryckfelsnisse... Tror jag eller galan groppar? Tror att jag kan ha menat galna groggar...