tisdag, maj 30, 2006

Fick precis ett konversationskort:
Vad är skillnaden mellan att ett barn och en pensionär pallar äpplen?

Shit konversation?!
Hur svårt kan det vara: Pensionären åker fast efter att ha fastnat med rulatorhjulen i en hög ruttna kavlåsäpplen och skrammlat för mycket med panten. Slås troligen med av tung gren med Fageröäpplen och ramlar pladask och bryter lårbenshalsen.

Ska vi inte konversera om något av vikt..
Så får jag använda de där fraserna jag lärt mig:
- Det är vackert mellan hägg och syrén.
- Vi kan väl ses och dricka kaffe på fat när rosorna blommar ...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du har humor, haha! Ja jag vet, jag har bloggat sedan september. Ett bra tag alltså. Det är kul att blogga. =) Kanske vi ses igen en vacker dag;) jag ska ha öga på din blogg.

Anonym sa...

Du är så vacker i motljus....

Anonym sa...

ehy kompis det går bra nu, kompis det går bra... Skämt och sido, hoppas att det går bra i helgen. Tänkte bara säga att jag läste att ni ska göra ett sommmar sex special. Du kan ju få nämna ängen som exempel. Den är ju trots allt ganska rolig. Hahahahah
kram hej då hejdå okej hejdå (min bror håller på att bli galen!) Jag har gjort värstra coola grejen idag, klippt gräset med en elgräsklippare så cool är min vardag. Ehy yo len!

Projekt sa...

Då vill jag dela med mig av "brännmärken från röd Opel Astra på grekisk party-Ö!"

Jag är full.

Anonym sa...

Nina, du glömde ta med att en av de medverkande var..oskuld..:)

Projekt sa...

Nu blev det jobbigt.