onsdag, januari 17, 2007

Bajsbloggen

För er oroliga själar som tror att denna blogg har döpts om till "Bajsbloggen" i och med de senaste dagarnas förvirrande bajs-prat, så ska jag dementera mitt rådande tillstånd:

– Nej, jag är varken i bajsåldern eller 3 år. Eller är det en 20 år försenad reaktion?
– Ja, jag är fortfarande skev. Som ni märker.
– Nej, bajset är inte en följetång i stil med "Dagens mustasch". Det kommer varken bli "Dagens bajs" eller "Gissa vems bajs".
– Ja, det kan vara någon form av 24-års-kris jag går igenom eftersom min stundande födelsedag kommer klampande i en oroande snabb takt.
– Ja, jag är manuiplerad av min omgivning, eftersom "bajsprat" verkar vara "den nya svarta". Alla pratar om det ... och jag är lättmanipulerad och svag.
– Ja, jag älskar att skylla på andra ... Det är så mycket enklare än att skriva "jag tycker att det är kul att skriva om bajs eftersom det är tabu".

3 kommentarer:

mattiasg sa...

det kanske är mycket bajs...men du har en ny fin lajaut.
piffigt.
kanske skevt.
vad vet jag?

skevemma sa...

Måste ju väga upp liksom.

mattiasg sa...

fast det kanske hade varit en latjo grej att ha én rikligt bajs-inspirerad lajaut.
brunt o kanske med textur.