torsdag, februari 08, 2007

Kerstin och knark


Kerstin på jobbet tycker att jag bloggar för lite.
Det har hon väl rätt i.
Men eftersom hon är genomgående skeptisk är hon svår att ta på allvar.
Jag har försökt att förklara att jobbet framför datorn inte uppmanar till skeva blogginlägg, det krävs skev tid med mycket koffein, vänner och en oförstörd hjärna som inte tänker på hur den uppfattas.
men Kerstin verkar inte förstå detta. Vet inte om hon är trögtänk eller allmänt efter... eller om hon helt enkelt bara är skeptisk.
Hon är ju som sagt lite underlig, den där Kerstin.
Att hon dessutom ber mig att köpa knark och sprit varje gång jag ska handla lunch på konsum gör henne i inte mer trovärdig.
Eller är det jag som har missat något?
Änglamarks kravmärkta kokain för 39:90 kr/hg, ja om du drar ditt klubbkort alltså.
Köp två och betala för en – och för guds skull kvinna: använd rabattkupong.

6 kommentarer:

Anonym sa...

håll dig borta från den där människan, hon är inte bra för dig, jag är överhuvudtaget skeptisk till hela henne

Anonym sa...

Sen första gången jag träffade dig har jag undrat, och aldrig vetat, när, hur, var, varför och om jag kan ta DIG, bästa Emma, på allvar.
Så antingen är du i gott sällskap, eller också driver du med oss.
Som vanligt, eller?
Får jag någonsin veta?
(Jag går till till Konsum och kollar, kanske det förklarar ett och annat. Men jag har varit medlem länge och inte fått det där erbjudandet ..! Skitservice.)

Anonym sa...

alltså. vi kom ju överens om att kerstin är senil. hon minns inte vilka som är hennes släktingar ens en gång.

Anonym sa...

jag är inte senil, men däremot skeptisk till alla som tror sig vara mina barn.......

Anonym sa...

anonymous my ass!

Anonym sa...

Kicki???