onsdag, augusti 02, 2006

Angående Linda Rosing:

aila-lisa said...

Idag var hon hos mig, på kvarnen, på Söder med Fadde...
Hon kallar honom "men lägg av då älskling". Fadde verkar som en rolig typ, eller vad sägs om det här:

Jag: Vad vill du ha för rött vin, husets?
Fadde: Nä, grannens (stora skratt).
Jag: Vill ni ha vatten till?
Fadde: Nä, Absolut vodka.
När notan kommer in, tittar Fadde oförstående på mig.
Fadde: Känner du igen henne, vet du vem hon är? frågar han.
Jag: Ehh, ja fast det spelar ju ingen roll, hon är som vilken gäst som helst.
Fadde: Jo, för hon brukar inte behöva betala när vi är ute.
Jag: Jaha, jajaj men jag tar alla mina dricks och står för erat vinkalas då?
Linda: Ohhh, men fadde ... hihihi GUUUUUUD så pinsam du är, hihihiihi.
Japp så är det att jobba på söder när stureplan är på besök. Skulle bett om leg och sagt att det tyvär är fullt här ikväll...

5 kommentarer:

Peppe sa...

Usch, jag får kalla kårar bara av att LÄSA er dialog. Stryk borde de få. Båda två.

Anonym sa...

??+ så aila-lisa bjöd fadde o Linda på vin?

mattiasg sa...

detta är ju fantastiskt!
hon är ju politiker nu, de måste betala för sig annars kommer media o hänger dem på tork.
hur skall det gå för linda nu?

Anonym sa...

bortskämd som få verkar hon vara! Att de ens kunde med att påpeka det... en sak om ni bjöd på det "automatiskt" liksom.. åh! sådant gör mig arg.
"hej-jag-är-blond-och-var-med-i-en-dokusåpa-för-ex-antal-säsonger-sedan. Bjud-mig-på-vin" ÅÅH!

Anonym sa...

Haha, vad komiskt...