tisdag, september 19, 2006

Då och nu


Då. Studerande

Nu. Arbetande.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahah ser ut som att studierna barv resultat:)

Anonym sa...

hahaha, även jag skulle behöva studera den där boken så jag inte hånglar med "fel" killar... Vilket finns en hel radda av. Kan bara nämna några utan inbördes ordning. * Jag gick i feman, tyckte han hånglade så dåligt att han borde gå hem och öva på en tomat (Vi har fortfarande kontakt idag)
* En väldigt höger kostym nisse med Ismaskin i frysen....
* En väldigt oskuld Filosof
* En kille vars pappa hade feta kontakter långt uppe i Bonnierhuset
* Ett antal slibbiga rockkillar i istort sätt alla hörn på Debaser
* I Monsun regn med en galen britt
* En 17 åring, jag var betydligt äldre...
* En som gillade att läsa Edgar Allan Poe högt för mig i telefon
Ja ni ser... Ser ni något mönster? Inte jag mer än att ombyte förnöjer... eller nått

Anonym sa...

hohohohohoho!

skevemma sa...

Men du Aila-Lisa ... hmmm. Är det inte så att det snarare var typ 200 stycken 17-åringar och en kille med piercing ...!?
MOHAHAHAHAHAHA