söndag, september 24, 2006

Exil inställd.

Enligt Linnea så behöver jag inte gå i exil ... Det behöver jag visst bara göra om jag är med i Herbal essence-reklamen.
Åh! Reklamen är helt fantastiskt. Skev.
Hur tänkte dom då? Hmm... Vi kör på att ha några långhåriga kvinnskor som slänger med sitt hår. I en kyrka. Och sjunger I've got the urge! För att sedan bli attack-uppbackade av någon sorts manskör.
Exakt. Hur. Tänkte. Dom .Då.?
Kan det bli mer fantastisk?

Att vara med i Herbal essence-reklamen är helt klart nästa steg i projektet "seriositetens självmord" som jag just nu bedriver ...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Står i en kyrka och sjunger? Den har jag missat! Jag tänker mer på tjejen som står i ett vattenfall och får orgasm när hon tvättar håret.

skevemma sa...

Ja, troligen samma reklamföretag som gjorde föregågaren som kom någon gång i mitten av 1990-talet (då min familj - som sist i Sverige - fick tv 4). Inte undra på att jag blev så störd med en sådan tv-upplevelse!