tisdag, juli 25, 2006

Angående street art

Någon i min närhet:
- Jag vill också vara illegal, finns inget sexigare än att gå omkring med sprayburk i handväskan.
Det verkar vara en jetsjakt på just denna typen av hjältar, så man kanske kan maskera burken så den ser ut som pepparsprayburk?
Tänkte att jag skulle ta med en schablon till asia om några veckor, men där kan man snacka polis-nojja, i ett land där knark straffas med döden och oralsex är förbjudet. Om jag inte lyckas återvända i en bit får ni lova att helgonförklara mig.
Minst.

5 kommentarer:

Projekt sa...

Heh?

Thailand?
Semester?
Åka?

Roligt!

Fatima sa...

Var testade du partier? Jag tror jag vet men inte hundra...

Anonym sa...

what? åka? What happend to norrland? jag blev lite kär idag igen, han läste Sapfo och pluggade idehistoria (han hade även en randig tröja...) jajaj jag vet är en sucker för böcker. Men Sapfo, bara sådär, ny utlaga var det oxå. Måste införskaffas!

Anonym sa...

och vad menade du i mailet till Nina? Tango? ehh
Hon var och hangin out idagf, drack fem bärs på raken strongt gjort, smygde på Mona Sahlin som för övrigt hade bett någon att ringa och boka bord, när vi förklarade att det inte går säger personen, att han har med sig Mona Sahlin... Och ja? Hon gav inte en krona i dricks... Det är tydligen hårt att vara sosse, löningsdag och allt!

skevemma sa...

Aila-Lisa: ja, din (s)norre hade ju tangorabatt (mustasch). Han såg ut som en prins som spelar poker.

Fatima: Politikertestet finner du på SVD:s hemsida. Vet inte adressen. men jag googlade på politik+test.
Saknar dej.

Nina: WoW. Hänging arund this weekend?