onsdag, juli 12, 2006

Examen

Fick en förfrågan av studenttidningen SODA på Södertörns högskola (min gamla, kära skola) om de fick göra ett porträtt av mig under vinjetter "efter examen".
Men vad fasen... Går det inte bra med "typ efter examen" eller "efter examen minus en oklar C-uppsats".
Jaja. Jag SKA skriva klart. Men vet man att det blir mer att skriva, ju längre man väntar så är det liksom inte lika kul att ta tag i.

Smart drag att få för sig att ta en fil kand i samtidshistoria. Uppsaterna kan ju ALDRIG bli klara ... De är ju inaktuella så fort jag sätter fingrarna på tangentbordet.
OKEJ. Jag ska!


Väntar på svar från SODA ... kan de inte ändra vinjetten då? Åhhhh!

1 kommentar:

Anonym sa...

Var ääääääääääääääääääär du? Det är så lonely i korridoren, det är bara jag, byggdamm och tumbleweed...