onsdag, juli 26, 2006

Österrikes flagga visit Visby

Visby är ... varmt.
He he he.
Visby har även en mycket stark sol och jag har nu märken av en bikini över kroppen. Alltså vi snackar inte vanliga jävla bikinimärken. Vi snackar Österrikes flagga, vi snackar Japan, vi snackar vilken jävla falagga du vill. Jag är RÖD och vit.
Och nu till SKEV:s soltips:
1. Använd sollotion...
2. SITT inte (särskilt inte om du inte har värsta sexpacket på magen), det ger nämligen vita veck på magen.
3. Sola inte med solglasögon ... du ser ur som .. ja, just det .. det är nu Österrikes flagga kommer in i bilden igen..
Nå väl. Sånt shity shity får man väl leva med, för Gotland är livet. Skum dialekt, en förkärlek till saffran (why oh why), en massa glassare, raukar och (konstpaus) solen. Vårat egna Ibitza.

Imorgon blir det Tofta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha solkräm! Du är ju galen människa, du kommer få hudcancer! Man måste smörja och dölja som det så fint heter. Har fortfarande inte fått min telefon, funtar på att skita i allt och skaffa en ny.. Fick nice drille igår. Idag fick jag dubbel vikt av smärta gå vid fyra, magont så det står härliga till, diarre och spya på jobbet är ingen hit. Folk undrade om jag var gravid, ja det fattas väl bara det...
Den söta Sapfo killen kom förbi under lunchen, men jag stod i baren och var upptagen och feg, sen såg jag honom inte mer. Han bara gick, fan vad opepp! Men han kom tillbaka, det är pepp. jajja långt offentligt sms det här. Men va fan ska jag göra?
Nån som har en billig men välfungerande telefon att kränga?
Och lätt att vi ska hangin out med Nina i helgen, pratade med Jon oxå!

Projekt sa...

Bra, vi hänger! Har inte varit ute bland folk på jävligt länge, börjar få torgskräck (förutom fem-i-rad-ölen sist då).

Ang. sms igår Emma, kontantkort. Slut. Iaf, håll huvudet högt! Nittitalet kommer snart igen.