söndag, oktober 15, 2006

Lite då ...

Ja, okej då. Jag gillar väl Debaser Medis lite då.
Mest för att jag fick sitta i ett mörker och kolla på gamla indiepop-musikvideos och dricka öl ... och kanske för att jag fick dansa till Popsicle, Broder Daniels Luke Skywalker och gamla Bad cash-låtar som minner om sweet ösregn på Hulsfred någon gång i början av 2000-talet.
... sen var det ju inte helt apschabrak-dåligt att få inhandla skivan "Svensk indie 1988-2006" till priset av ynka 150 bagare.
Jag inser väl kanske också att jag inte kan sura mig till att hela Slussen-ombyggnaden ställs in och att regular-Debasers mörka grotta därmed består ... varken Stockholms stad eller stadsbyggnadsnämnden har nämligen hört av sig.
Så okej. Jag är inte övertygad, men kanske lite charmad. Lite.

Inga kommentarer: