tisdag, mars 13, 2007

Dagens hit


Paris med "You and I". Och då menar jag inte arv-Paris med hela jordens befolkning. Nope. Inte ens Britney är inbjuden till denna blogg i dag. Och har aldrig varit, även om hon kanske borde få ett VIP bara för att hon ser ut att vara en bortkommen medlem ur Mel Gibsons "Braveheart".
Nä, Emmons Paris.

Jag diggar så mycket att jag inte ser datorskärmen för att den skakar så djävligt. Det är riktig pop, det.
Ska digga till Paris hela dagen. Jag är sjukt osocial som sitter med hörlurar på, men det skiter jag i. Jag har skevparty!

Knark-Kerstin is gone. Efter typ 200 år på VeckoRevyn lyckades jag få bort henne. Mobbade henne. Nu har hon börjat på Korsordstidningarna istället, där de inte tilltalar varandra utan säger "namnsdag 24/7" istället. Eller KK, Korsords-Kerstin. Kallade henne det hela sista veckan på jobbet, sen hällde jag i henne vin, så att hon inte skulle komma ihåg hur elak jag är.
Jag saknar henne.

Var uppe på Korsordtidningarna tillsammans med min kollega Björn för att titta till henne. Vi hade kopierat oss i kopiatorn först, och tog med den fina bilden upp.
KK verkade inte vilja ha den. tror att hon har gått viadre nu. utan mig.
Nu har jag ingen att systematisk mobba, utan nu måste jag vara beskedlig och snäll. Kan inte ens slänga iväg ett ont öga åt någon.
Inte ge bort knark lite då och då.
Allvaret har lagt sig. Och jag med den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

emma, jag väntar bara på min nya fina anslagstavla, sen åker din och björns fina fina bild upp.
men jag tycker nog att du mobbar ganska bra på bloggen också.
inget vin i världen kan få mig att glömma hur elak du är.
saknar dig också. JÄTTEMYCKET
kram
kk

Aila-lisa sa...

Ohh fan ingen Kerstin kvar, jag tycker hon verkar som en skön människa! Jag hittade en rolig sak angående det där jag sa på strandvägen i söndags, glöm allt jag sa och läs det här http://www.tjuvlyssnat.se/stockholm/da-kan-du-ju-vara-hipp-fri-och-tom-tjana-en-slant