tisdag, mars 06, 2007

Nostagi

8 kommentarer:

Kulturkoftan sa...

JAG ÄLSKAR HONOM.

skevemma sa...

dett avar ju vårts soundtrack. Vi skulle peka finger åt hela världen och gå våra egna vägar ...

Frida Gro sa...

Det där är studenten och flak och en massa bubbel överallt!

Varför blir man alltid lite ledsen när man lyssnar på såna låtar?

Projekt sa...

därför att do do do what you wanna do kommer i väldigt tydlig kontrast till den man är idag, ialafall är det så för mig. jag hade skrattat ihjäl mig om nina 17 år hade fått veta vad nina 24 år skulle komma att jobba med.

Kulturkoftan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fatima sa...

Oj, vad gammal jag känner mig! Bara så ni vet så är detta en av mina begravningslåtar. Man ska ju lämna partyt med en skräll.

Obs!Bäst Efter år 2080

Marie Larsson sa...

Nationalsången!

Anonym sa...

Ja du... förr var det mer "Take it to the stage!" och nu är det mer "Wasn't life supposed to be more than this?" Man kan ju deppa ihop för mindre. Men låten finns ju kvar, så det måste väl ändå attityden också göra. Någonstans under räkningar, tentor och jobb.