fredag, mars 30, 2007

Bad idea.

Why?
Vågar aldrig gå ut igen. Aldrig mer under berusning.
Jag kan ha ställt hela min fysiska framtid på ända genom att ha varit så där lite glad i hågen, framåt och bemötande ... och full.

Vad händer?
Jo, lördag hände.

Två dagar senare får jag ett samtal från min goda vän Aila-Lisa.
Aila: Hej! Vad gör du?
Skev: Jag är på väg till Cleas Ohlsson. Så klart! Döööö.
Aila: Eh? Okej ... Du, i dag börjar träningen.
Skev: Hehehehe. Nä.
Aila: Jo.
Skev: Vaddå? Vilken träning?
Aila: Ja, träningsschemat börjar i dag. 20 minuters RASK promenad.
Skev: Eh! No way! Varför?
Aila: Har du glömt?
Skev: Uppenbarligen. Vad snackar du om?
Aila: Du sa i lördags natt att du skulle springa tjejmilen med mig och Lollo. Vi skakade hand och du var jättepepp.
Skev: ........ Eh...hehe .. eh .....

Bad idea.

4 kommentarer:

Aila-lisa sa...

Mohhhaaaa idag har jag inhandlat träningsbyxor för 300 pix tigta som ässet.
Nu börjar det, ska vi inte ta vårruset den 4 eller 5 juni oxå? Lollo kommenterade flickorna på framsidan av infobladet, "Fy fan bara de där gör ju att man inte vill springa!"

Fatima sa...

Mowahaha....åsså kan du ta en sväng förbi Karlstad och köra stadsloppet när du ändå är igång. Jag kommer sitta på en filt och dricka bubbel och hejja på!

skevemma sa...

Åh nej! Det verkar som att jag får springa runt på någon eriksgata runt Sverige. Att springa till Kralstad? Det skulle väl vara för att får träffa dig Fatte som jag skulle göra det, men tåget går likosm lite snabbare. Fast det har väl ingen märk av, för i värmland har jag inte varit sedan jesu födelse. Fatte .. jag kommer i maj. Och. det. Är. Säkert.
Kram.
Aila: Du är sjuk. Och skev.

Kulturkoftan sa...

Nu har det gått för långt. för övrigt borde vi ha en telefondejt snart- jag ska överrösa dig med beröm för miljönumret och så ska vi lägga upp en handlingsplan för mer romantik i vardagen. ALL MIN KÄRLEK- Å