tisdag, februari 14, 2006

alla hjärtans jävla dags tips!

.. till dej som hatar denna dag!

Kom till Stora lappkärrsberget i Stockholm klockan 22:00 i kväll.
Då går "tisdagsskriket" av stapeln. Detta är en tradition som hålls varje vecka, men I DAG... denna för många ångestfyllda dag, alla hjärtans dag, kan nog bidra till en hejdundrandes skrikkör av aldrig tidigare skådad karraktär.
Ångest ska ut! Röster ska tappas! Och ensamhet överröstas!

Själv ska jag ta med mitt munspel.
För jag ska spela av glädje, inte av ångest.

VÄLKOMMEN!

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahah, brosans kompisar var här förut och hämtade pokerbordet (japp han har ett sånt) Varför är det alltid så att jag ligger i soffan i en förstor tröja och trosor när de kommer? Virar mig snabbt in i täcket och öppnar fummligt dörren.
Ok ingen som jag spanar på men.. Men nån sorts kvinnlig stolthet har man! Vill försöka leda dem in i köket där rosorna står (Tack!) för att visa att jag inte är helt bortglömd bland medeciner, clementiner och OS... -Ehh jag är sjuk, -Ja du brukar ju vara det när du är här! -Eh ja hahah, jag längtar till stockholm! Det låter mycket mer desperat än vad det var tänkt. Ringer till pappa för att få höra stockholms trafik i bakgrunden. Fan.
Vill skrika.
Högt.
Jag med.
Med ER

Anonym sa...

Hej skevemma! Tycer dina bloggisar e jättekul! Å den där lisa som brukar kommentera att hon saknar stockholm sååå e ju skitrolig! Hon e precis som hon i fucking åmål, -ååhh jag vill till stockholm, jag vill knarka! du vet? Tack för alla roliga texter!

Kramz

Projekt sa...

Yo hur gick det? Spelade du munspel? Gick på bussen en minut i tio så jag missade härligheten.

skevemma sa...

Jenni...
Lisa ÄR skitrolig. och skev. Hon har förpassat sig själv FRÅN stockholm och lever för tillfället i exil i Norrköping. Jag kan intyga att jag faktiskt har hört Lisa någon gång säga att hon vill knarka, men hon säger det inte på värmländska, utan på östgötska (mycket bättre effekt vill jag lov). Jag kan också avslöja att den aktuella Lisa har en tendens att visa bröstvårtorna vid frukostbordet! Hon har också den otippade egenskapen att ge ifrån sig ett grin då man nynnar på David hasselhofs "freedom" eftersom det får henne att tänka på snoppar!?

Ja...alla borde ha en vän som lisa.

skevemma sa...

projekt. FUCK! jag felbedömde hela situationen. Jag är besviken på skriken. Och tyvärr hittade jag inte mina knätoffsar, så jag kunde inte spelemanna mitt munspel.

Jag bedjar om bättring!

Anonym sa...

Jag pratade med en ingenjör som ser ut som bert i mitt kök och missade alla skrik. Hur är detta möjligt? I natt drömde jag att jag var agent cooper i twin peaks, förklädd i svart afro. Vad betyder det?
Ses om någon timme eller två, Skev.

skevemma sa...

åberg: Det betyder att du är som jag.
Jag drömmer också om svart afro, fast i min dröm är jag den sjätte medlemmen i jackson five . Jag är länken som får michael att må bra, inte göra operationer, får pappan att sluta slå oss o s v. Om jag hade varit med i Jackson five hade världen varit en underbar plats.
Det kan även vara så att du är menad för en annan tid (liksom jag).

Så du bor med bert alltså? Själv var jag på fest med "Åke" för några månader sedan. Så jäkla mycket kändisspotting.