fredag, februari 10, 2006

Åtlöje

Ja.
Jag är skev.
Självdistans.
Inga spärrar.
Men DET HÄR!

Trodde att det där lussebaket klockan 02:00, när jag och min syster lekte hiphopkockar, natten före julafton skulle vara ett skevt minne. Och stanna där. I hjärnan.
Men icke.
Plötsligt ramlar det ner ett genomglatt mejl från storasyter Skev som lyder något i stil med:
"Kolla in det här... Kul va?"

Nä faktikst inte. Men som min vän Carro brukar säga: Är man i skiten så kan man ju lika gärna bada i den.
Så gå in och rösta nu när jag är hela Sveriges Hiphop-kock!

3 kommentarer:

Fatima sa...

Läckert! Lika bra att jag lägger mina danslektioner på hyllan för DET HÄR är oslagbart!

Anonym sa...

Jaa, vad säger man.. Klockrent Emma! Ni fick högsta betyg av mig!! :)

Silverfisken sa...

Mycket tjusigt. Speciellt de Beastie Boys-inspirerade hoppen nära kameran.