torsdag, december 21, 2006

Consequences

Har ni inte kolla in Consequences än, så borde ni göra det.


"Jag visste inte att ljuva, gamla The Cure hade ett par okända kusiner från Stockholm. Men det har de troligen och särskilt okända lär de inte vara länge till. Med en blandning av ett energirikt Cure-sound, Doves-skrän från tidigt 2000-tal och Mad Seasons-tyngd kan detta band få vem som helst att vilja vara del av ett stort myller av indieluggar belägna i en dunkel, immig lokal lyssnandes till mina nya favoriter - Consequences."
Emma Sundh, Veckorevyn (5/5)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej=) Du kommer ihåg skål-mejlet? Jo, här är jag igen. Tyvärr. Fick reda på din blogg genom Lisens. Och måste överösa dig med komplimanger. Du skriver ju himla bra! Ska börja läsa från och med nu! ^^

skevemma sa...

Joanna: Fasen vad roligt! Skål för dig att du har hittat hit!
emma

Aila-lisa sa...

Eyy"! Bruden kan inte du fixa de två skivorna du gav massa beröm i tidningen sist till mig? Brända alltså, eller om du har de hemma så kan jag ta med Nisse så kan han få käka dem. Han käkade Monica Z till frukost, han kan nog bajsa ut dem till dig om du vill.
Kram, och vi tar pengarna vid nyår orkar inte leta rätt på mitt kontonummer....

skevemma sa...

Oyeah!
Jag kan köpa dem till dig i en liten present som en sporre i det musikindustriella rövhålet aka gynnar artisten.
Skitmusik kan man bränna. Succ'eskivor ska man köpa.

Aila-lisa sa...

Ja det är rätt! Så rätt! Idag pajade hela växeln på morgonen... tur att det är så lungt... Jag får sluta halv fyra så vi kanske hinner ses på centralen, när gick ditt tåg?
Och det blir en grym present/julklapp
hahha jag vet vad jag ska få....
Kram

skevemma sa...

mitt tåg går 16:10.
kram