tisdag, december 12, 2006

Misslyckad

Försöker ju vara Karrischååsa-konservativ, men det går åt helvete.

Helt plötsligt gillar jag Darin, har importerat en page till min skalle, börjat gilla oliver och tampas helt plötsligt med någon sorts snöbefriad vinter.

Okej, att jag har förändras, men det är det få som har.
Medan en annan drar fram flipflopsen och börjar inse att vintern är inställd i år, kvistar andra runt som någon sorts polarexpedition i 10 graders majvärme.
December betyder kyla, och det spelar ingen roll om ekvatorn har tagit semester, dragit till Medelpad och hettat upp stället... polarexpedition är polarexpedition:
Jag har under den senaste (jävligt varma) veckan blivit knockad av en pälsbeklädd tant och kvävd efter att ha stått mellan två storvuxna människor i fluffiga, blå Helly hansen-dunjackor i rusningstrafikens tunnelbanor.

Jag är förvirrad, varm, knockad och rädd ...
Och gillar Darin.
Fan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bara att Go With The Flow! Vi drar till Kina och köper billiga Canada Goose vetja!

Aila-lisa sa...

hehe ja du, udag hade jag min cape. Den är tunn. Jag var till och med tvungen att ta av mig handskarna när jag gick hem. jag vill frysa! Men darin, nja

Anonym sa...

Förvirrad, varm, knockad, rädd och tom gilla Darin är ok,
bara du inte blir skeptisk