fredag, mars 17, 2006

dagens felsägning

Råkade visst förolämpa min vän ÅBERG en aning...
Talade om hennes distansförhållande med ordet "särförhållande".
Hon uppfattade att jag tyckte att deras förhållande var lite speciellt, att de var sär och lite mongo.
Det var inte riktigt min mening.

Jag ligger inte bra till..

Började dagen med grötfrukost med Veckorevyn. Helt klart underskattat! Tycker att man alltid borde påbörja dagen med frulle på fik med en massa människor... i stället för själv.
Så trevligt det skulle vara. Och så trött jag skulle vara!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är lugnt. Jag lever ett särliv. Jag är även bakis och har just varit ute och viftat runt med din tidning iköket och visat alla stackars utbytesstudenter att jag inte bara är rolig, charmig och söt jag är seriefigur också. Snacka om bekräftelsebehov.