tisdag, mars 28, 2006

80 år...

Jag och Författar-Åberg blir 80 år...

4 kommentarer:

Marie Larsson sa...

Och till o med då är ni snygga!

carro sa...

snygga! Då vet ni vad som väntar i framtiden, det klär er fint =)

skevemma sa...

ja, jag har sparat käppen så att jag är förberedd!

Anonym sa...

Shitans pommefrittans vad ni ar lackra lovar att ni har skulle fa minst tretton ohangda sruf/dykar killar efter er!!!!

Saknar er som fan. Har Y-fronts absitnens, ska inte forsoka forklara det for en amerikan.... hahahha

Puss pa er. Haller pa att ta dykcert, men det kasnke du redan har last. Lite scarry men grymt kul!

Forsoker skjuta upp min hemresa sa kommer nog inte hem forens den 20 e hoppas jag sen aker jag till NY runt slutet av april sarah har fixat lagenhet pa manhattan och jag kan fa jobb hos en judiskkvinna i eastvillage! kan det bli battre? (Ja med alla y-frontare med i ryggsacken)


KRAAAAAAAM