onsdag, mars 15, 2006

jag - man eller kvinna?

Jag är förvirrad.
En läkare i tv:s Drevet sa att det är kvinnligt med stora bröst.
Jaha, tänkte jag och tittade på mina uppenbart små pattar.
Är jag inte kvinnlig?
Och om jag inte är kvinnlig... är jag över huvudtaget en kvinna då?
Och är jag inte kvinna, då måste jag väl vara en man. Tittade ännu längre ner i jakt efter en snopp (hört att män har sådana).
Men vad är det här? INGEN SNOPP!
Tittade förtvivlat upp på min kärlek och frågade vad jag var för något?
- varken bröst eller snopp. Vad är jag?
- hmm... Du måste vara något mittemellan.
- Men vad är det då?

Ja.. och här avstannade diskussionen med allt för många frågetecken.
Man, kvinna eller mittemellan?
Och om jag är mittemellan... vilket toalett ska jag välja? Damernas eller herrarnas? Måste jag pinka mittemellan? Och hur uppskattat är det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Är man varken kvinna eller man så kanske man inte har samma behov som de har. Eller är de som varken är män eller kvinnor utsatta för dold diskriminering?
Jag är också en sån som varken har bröst eller snopp. Är jag ett mellanting eller tillhör jag ett helt annat kön?