onsdag, mars 22, 2006

rapport:

Jag lever!
Avstyr kupp, fritagning från Örebro slott och påkomna kodord "svanen häckar i vassen, svanen häckar i vassen"(= frita emma, frita emma).

MEN!
Det är något skumt. Jag tror att Örebro har byggt om sig, för det var något som inte stämde.
Jag körde INTE fel.
Jag brukar nämligen ALLTID - utan undantag - hamna i Pilängens industriområde när jag kör bil i Örebro.
Men inte nu.
Har fått höra av Caisa på jobbet att detta är något av ett syndrom: Alla råkar ut för Pilängen!
Alla Örebros vägar leder troligen till Pilängen.
Vilken jävla miss.

I värmland - där jag kommer i från - där finns det EN väg och den leder HEM! Där snackar vi smarthet!

1 kommentar:

Projekt sa...

Happy day, Sudden lever och är safe i Estockholmo! Hur var Öret? Hur tufft vuxna är inte vi då, som åker på jobbresor!