söndag, mars 12, 2006

tailändsk elefant på glid

6 kommentarer:

carro sa...

Men vad har ni gjort med barte! har han hamnat i ett beroende, eller feströker han bara?

skevemma sa...

ja vem vet? Sist jag såg honom stod han på en sönderklottrad parkbänk i vårflodsparken i Enskede söder om Stockholm. Han hade taskig andedräkt och en mycket icke-tilltalande attityd...

Huruvida han är ett offer för statsmissionen eller om han bor i en studentlägenhet på Lappis med sin tjej Åberg kan jag tyvärr inte svara på...

Anonym sa...

Barte är med mig. Med viss påtryckning om förflyttning från vissa andra y- flickor. Jag kan dock intyga att han inte ägnar sig åt några som helst drogerier. Kanske något doftljus då och då men inget tyngre.

Projekt sa...

Jag skulle gärna vilja ta med mig Barte till Götet när jag drar på ölvända. Det brukar nämligen alltid gå åt helvete där.

skevemma sa...

Projekt: Det kan bero på att Göteborg ÄR helvetet.
ellä?

Anonym sa...

Tala inte sådär om vår kära Fiskeby. Ok, nina, du får ta med honom. På ett villkor: inga droger.