torsdag, mars 23, 2006

silverfiskar till salu

Har precis blivit varse om att det är förbjudet att sälja flodhästar på ebay.com

För de djur som jag faktiskt FÅR sälja står det så här:

säljaren garanterar i annonsen att djuren kommer att förpackas på ett säkert sätt och levereras dagen efter.
Hur mycket gladpack behövs för att förpacka en golden retriver?

Kanske ska passa på att sälja min farm av silverfiskar?
Innan jag sätter ebays kommersiella klor i mina fiskar, så lägger jag ut en exklusiv annons här på bloggen. Var så goda!

Silverfiskfarm säljes till högstbjudande! Dock minst 5 sek.
Fraktas FÖRPACKAD i URSKÖLJD BIGPACK-LÅDA. Levereras direkt!

kontakta mig!

Väl mött
skev

3 kommentarer:

Projekt sa...

Det blev sent i Solna så det kändes inte som nån idé att ta sig till ditt berg. Vi får ta en ordentlig uppdatering på måndag!

Silverfisken sa...

handle with care

skevemma sa...

Silverfisken: Är det okej om jag säljer dina släktingar?