söndag, november 06, 2005

en bit historia..

Ett förtydligande av inlägget "Kind of biten":
Min vän var med på bitarna. Hennes hugg gick inte bet, utan gick till attack i ett nafs under en intim, varm sekund under denna bitande kalla natt. And I bet she liked it.
Visst märks det att han har gjort vissa avtryck i hennes annars så släta nuna, men hon verkar inte bitter. Snarare a bit happy, trots att hon kan vara märkt för livet...

Och nej, snubben var INTE medlem i the Beatles.

Har vi dragit detta skämt tillräckligt långt nu?

5 kommentarer:

Projekt sa...

Kinden är blå nu. Den skiftar i färg och har blivit en del av mig, jag gillar det. Ansiktet har mer karaktär nu liksom.

Projekt sa...

Sen tror jag att du säkert kan krama ur ännu ett skämt eller två ur denna historia. Annars blir jag besviken.

skevemma sa...

Var han vass Nina???

skevemma sa...

TRor du att han fortfarande tänder på dej då???

skevemma sa...

Använde ni Tug-gummi?