fredag, november 11, 2005

Kärleksförklaring?

DN På Stan verkar gilla min skeva blogg.
Är det en kärleksförklaring mån tro?

Jag har ju inte ens hunnit att vara den där praktiksökande journaliststudenten som aldrig riktigt ger upp - fast hon fått nej mer än i tre-fyra månader. Jag har inte ens hunnit att kvista dit med min förträffliga kanellängd ännu... som jag lovat.
Eller kanske snarare hotat lite smått, då jag antytt något i stil med att jag ska göra storartad entré och fläka upp en flätad vetebullskreation någonstans i närheten av deras soffgrupp…
Och ändå gillar dom bloggen.
TROTS detta.
Eller kanske just därför.

Blickar mot min nu sönderlästa DN På stan, kastar av mig allt vad svårfångad heter och brister ut:
- Kärleken är besvarad, DN!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Varför ska alla som nämns i tidningar kommentera detta i sina bloggar. Play it cool.

Frida Gro sa...

Varför ska man alltid playa it cool?

Skrik och hoppa som en galning Emma, det är du värd, är du glad så är du!

Säger som Marika Lagerqrans i "ung rebell" -kan inte alla få va LITE för MYCKET?

skevemma sa...

jag hoppar.
mrtn: håll mig i handen och hoppa med mig!

Marie Larsson sa...

Så jävla oskönt med svåra människor! Var överlycklig! Det är är ju svinkul! Särsklit eftersom min blogg finns länkad från din sida. :) Tjoho! Masudd är bäst ingen protest!!

Marie Larsson sa...

och vaddå ALLA som näms i tidningen??? SÅ många är det ju inte, nä Emma är speciell!!! & BÄST

carro sa...

Jag gillar också din blogg. Förstår varför du var rekomenderad på första sidan.